Sposoby, aby stać się fit i żyć zdrowo

Podjąłeś decyzję, aby uzyskać odpowiedni i zdrowy, a jeśli jesteś podobny do mnie, przed zrobiłeś to kilka razy w swoim życiu. Ale tym razem będzie inny, mówisz. Jestem naprawdę będzie trzymać się go… Mam zamiar zrobić to tym razem! Byłeś za pomocą tego typu cyklu yo-yo coraz Znajdź odpowiedni i zdrowy tylko do siebie powrót do starych sposobów?

poznaj sposoby na bycie fit

Z pomocą ogromnej liczby książek, filmy, podcasty, artykuły i sieciach społecznościowych, które są dostępne w zasięgu ręki większość z nas zdają sobie sprawę z podstawy żywienia i aktywności wyborów, które zwiększy nasz poziom ogólnego stanu zdrowia. Jeśli samemu ciężko utrzymać dietę to zgłoś się do Laura Kamińska – trener w Gdańsku, na pewno pomoże Ci osiągnąć cel.

Tak, z pewnością wypada Ci wiedzę na temat co to jest w żywności, którą jesz. Więc co jest zator? Z wszystkich tych informacji, dlaczego nie wszyscy pasują jak ryba i zdrowy jak koń?

To jedno ma wpływ na każdy aspekt swojego życia

Sposób myślenia. To może wydawać się proste, ale przesunięcie do bardziej pozytywnego myślenia może być życie zmiany. Mentalności dodatni może prowadzić do sukcesu w prawie każdy aspekt życia; od relacji do zdrowia.

Badania przez Barbara Fredrickson, badacz psychologia pozytywna w University of North Carolina, pokazują, że pozytywne myślenie wykracza poza tylko bycie szczęśliwym. Fredrickson jest poszerzenie i budować teorię szczegóły jak „pozytywne emocje są zasadniczymi elementami optymalne funkcjonowanie i w związku z tym istotnym tematem w ramach nauki o dobre samopoczucie.”

Streszczenia ona że „ludzie celowo należy pielęgnować pozytywne emocje nie tylko dlatego, że robi tak sprawia, że czują się dobrze w tej chwili, ale także ponieważ robi tak przekształca ludzi na lepsze i ustawia je na ścieżki w kierunku kwitnące i zdrowe długowieczności.”

Oczywiście negatywne rzeczy się zdarzyć, że musimy radzić sobie z. Coś z pozytywnego myślenia jest to, że będziesz lepiej przystosowany do obsługi znacznie łatwiej negatywnych doświadczeń. Będziesz lepiej moderowane negatywnego stresu. Co najważniejsze gdy niepożądane rzeczy się zdarzają, zyskasz powrót tego pozytywną dynamikę znacznie szybciej.

Nastaw się na sukces

Bez względu na to, gdzie jesteś w podróży prawo myślenia pomoże Ci pomyślnie uzyskać do gdzie chcesz być i będzie znajdować się cieszyć się swoją podróż. To wymaga praktyki, aby dostać w zwyczaju pozytywnego myślenia, ale coraz bardziej pozytywną osobą może odbywać się poprzez proste, małe kroki każdego dnia. Zacznij delikatnie prowadząc swoje myśli do lepiej uczucie stanu przy użyciu następujące pomysły.

Państwa prawo przyciągania (LOA): podobne przyciąga podobne. Czy jesteś zwolennikiem LOA, czy nie, zastanów się, jak Twoja postawa wpływa na Twoje życie.

Gdy skupię się na negatywnych, wyraźnie czuć się bardziej zestresowany i pobudzone, i ogólnie rzecz biorąc, należy wykonać więcej negatywnych doświadczeń. Doceniam to, co mają i znaleźć radość w małych rzeczy, cały mój świat czuje, lżejsze i lepiej.

W podróż staje się bardziej sprawny i zdrowy (lub inny cel) mieć jasną wizję tego, co chcesz i następnie Skoncentruj się na nim. Energia idzie gdzie uwagę przepływów i przepływy energii gdzie idzie uwagę.

Się że dobry krąg energii będzie ze swoimi przemyśleniami i poczujesz działania inspirowane. Działania inspirowane jest jak motywacja, tylko lepiej, ponieważ pochodzi z wewnętrznym ci. I kiedy jesteś inspiracją do podjęcia działań, to będzie bez wysiłku i wszystko będzie się układać.

Zacznij pozytywnie myśleć

Podobnie jak ty nie słychać muzyki rockowej Jeśli jesteś dostrojony do stacji radiowej kraju, nie stracisz masy, jeśli powtarzają opowieść o jak nadwagę jesteś i jak nie stracić waga.

Przestać mówić o obecnej sytuacji, która Ci się nie podoba. Stop negatywne własny talk. Wybierz swoje myśli i słowa mądrze, więc otrzymasz swoje myśli i słowa idzie w kierunku, w którym chcesz wziąć swoje życie.

Na przykład jeśli jesteś niezadowolony ze swoim ciałem, przestać myśleć o wszystkie rzeczy, które są tak z ciała i jak nienawidzisz, jak pasuje do ubrania. Nie może być najzdrowsze nawyki, ale mówienie o nich ma nic dobrego.

Raczej będzie służyć Ci lepiej skupić się na pozytywnych aspektach siebie i o możliwościach, które będzie przychodzą na swój sposób, gdy pojawi się odpowiedni i zdrowy. Skupić się na dobrych rzeczy, które masz zamiar wnieść do swojego życia. Puścić „co to jest” i skupić się na „to, co chcesz.” Praca na mówi, że pozytywny i wypłat będzie gwałtowny.

Warto przekwalifikować swoje myśli

Marca ujemny, bad uczucie myśli wprost drzwi i zastąpić je zdrowe, pozytywne myśli, które czują się zdecydowanie lepiej. Wątpliwości, strach i martwić się opóźni, co chcesz od wejścia w swoje doświadczenia. Aby poprawić swoje myśli, być świadomi jak się czujesz. Jeśli cokolwiek myślisz nie czuje się dobrze, świadomie go zmienić.

Tego typu przekwalifikowania mózgu odbędzie praktykę. Oto kilka przykładów jak delikatnie zmienić swoje myśli i splot bardziej pozytywne myśli w swoim życiu.

Zamiast: nie mam czasu na ćwiczenia, jestem po prostu zbyt zajęty! Poza tym nienawidzę, ćwiczenia.

Fokus na: utrata trochę wolnego czasu będzie się więc warto. Mój nastrój poprawi, będę w lepsze samopoczucie, i będę się zdrowsze. Idę trochę więcej co tydzień.

Zamiast: nie chcesz rezygnować z jedzenia, kocham.

Fokus na: będę sobie wprowadzenie do smaczne żywności, które nie nigdy nie próbowałem inaczej. Zrobię z żywności, które znam, są dobrym wyborem, ale jakoś po prostu zakochałem się z dala od.

Zamiast: I borykały się z Waga całe moje życie i chyba po prostu jestem skazany na nadwagę.

Fokus na: mogę zrobić małe zmiany kierunku są zdrowsze. Czuje się dobrze jest wyobrazić sobie uczucie dopasowania i zdrowe. Każdego dnia będę trochę bliżej jest moje najlepsze dla siebie, i będą cieszyć się proces uzyskiwania tam.

Spraw, że to będzie zabawa

Czy jesteś jednym z tych ludzi, którzy kochają do śledzenia aplikacji, takich jak Fitbit czy MyFitnessPal? Te aplikacje z pewnością przynieść wygodę i coraz twardy rdzeń numery za kalorie spożywane jak również spalone i są idealne dla osób, które motywowane numery.

Jeśli otrzymujesz przytłoczony, tylko myśleć o użyciu aplikacji śledzenia, znaleźć coś, że trzeba tylko poszukać inspiracji w sposób, który motywuje. Liczba węglowodanów, chodzić, przyłączyć się do grupy fitness club lub waga strata, taniec w Twoim salonie, znaleźć ćwiczenia kumpel, skupić się na jak ubrania pasuje.

Niezależnie od tego, co sprawia, że można zaznaczyć, mój punkt widzenia jest sprawiają, że zabawa! Zaplątuje się w niektórych narzędzi i metodologii, która nie pasuje do Twojej osobowości, utrudni sukcesu. Zamiast tego znaleźć sposób, aby być inteligentny o odżywianie i ćwiczenia bez podkreślając sobie się, zanim jeszcze zaczniesz.

Dowiedzieć się, jak można zrobić to gra, która będzie zabawa i iść z nim. Nie ma znaczenia, co działa dla milionów ludzi, jak widać w telewizji. Jeśli to nie jest zabawa znaleźć coś, co jest. Obijać się ludzi, którzy są zabawy z. Poszukaj jak najwięcej zabawy, łatwość i szczęścia jak to możliwe. Cieszyć się proces stawania się najlepsze dla siebie.

Myśli są potężne, więc na torze mentalności dodatni i uwierzyć, że można osiągnąć co tylko chcesz. Zawsze pamiętać, że sposób, w jaki czujesz, jest wskazanie, czy jesteś na dobrej drodze. Spiesz się czuć radość w wszystko co dobre, pozytywne myśli mają podczas jesteś na najlepszej drodze do coraz, gdzie chcesz iść.

Zanim skończę, chcę dać moje ulubione Wskazówka dla pomagając sobie pielęgnować mentalności dodatni. Każdej nocy przed pójściem spać, napisz (lub zastanowić się co najmniej) trzy dobre rzeczy, które zdarzyło się w ciągu dnia – nawet małe rzeczy mają znaczenie! Masz to.