Węglowodany sportowców – ryż

Węglowodany są ważną częścią diety. Możemy należy wybrać te, które pomogą nam dostać się do organizmu niezbędnych składników odżywczych i węglowodanów w postaci kompleksowej. W takim źródłem może być ryż. Mamy brązowy ryż, który ma więcej składników odżywczych i zmodyfikowany biały, gdzie wręcz przeciwnie, jest mniej składników odżywczych. Można nawet użyć, który jest najbardziej cenne z punktu widzenia spożycia składników odżywczych. Jednak większość ludności to na obiad, niestety, nigdy nie.

W tym przykładzie wtedy widać, że ludność ma brak niektórych substancji. Mimo, że nie cierpią głód, ale ubogich skład żywności brakuje dużych ilości mikroelementów i błonnika. Dość niefortunne, w tym wydaje się być kierunku kampanii przeciwko suplementów diety, które są określane jako nieskuteczne lub nawet szkodliwy, i nie są zrozumiałe i już od jej nazwy, to jasne, że przede wszystkim uzupełnienie naszej diety. Lub lewo nieleczonych, nie masz cudowne efekty, ale uzupełniają nasze braki w diecie.

Ryż – idealny dodatek do posiłku dla sportowca

Ryż jest stosowane przez wielu sportowców, jako jeden z głównych źródeł węglowodanów. Ale również zawiera białka i bardzo wysokiej jakości. Istnieje nawet białka suplementów, które mają swoje źródło w ryżu. Wyróżnia się tu szczególnie wysokiej zawartości argininy, ważne aminokwasy dla wzrostu mięśni, nawet w pięć razy większej ilości produktów niż białka serwatki, która jest uważana za jedną z najbardziej wartościowe. Arginina wpływa na powstawanie tlenku azotu, co z kolei pomaga lepiej dostaw składników odżywczych do mięśni zwiększony przepływ krwi. Mówiło się, że ryż jest w stanie w ten sposób wzbogacić naszej diety. Połączenie tradycyjnych źródeł białka i białka ryżu, więc jeszcze bardziej zwiększyć spektrum aminokwasów potrzebnych do wzrostu i regeneracji. Wadą uzupełnienie białka z tego źródła jest jego niskie stężenie w nim i niższej zawartości aminokwasu lizyny.

Indeks glikemiczny ryżu też jest inny. Biały ma wyższy indeks glikemiczny i może służyć jako uzupełnienie węglowodanów po treningu. Ryż, tym więcej bardziej po jego spożyciu zwiększa krwi cukier szybciej. Z drugiej strony brązowy mają niski indeks glikemiczny i również nadają się do zwykłego pożywienia. Jednak ważne jest, jakie produkty spożywcze zostaną połączone. Kombinacji skrobi i białka są również zmniejsza GI. W związku z tym jeśli chcesz, aby niektóre mięso obiad z białym ryżem, cukru we krwi nie wzrośnie jako szybko, jakby to były spożywane sam.

Dla ochrony składników odżywczych do wody z ryżu przez długi czas. W tym konflikcie jednak jest jeden komunikat zalecający vice versa moczenie się. W przypadku mokrego brązowego ryżu w wodzie przed gotowaniem można osiągnąć większe stężenie amino kwas masłowy, który następnie ma wpływ na poziom naturalnego hormonu wzrostu. I następnie co wybrać. Jednakże należy zauważyć, że efekt ten występuje tylko z brązowego ryżu.

Różnice między białym a brązowym ryżem

Brązowy ryż może być zły wpływ. Winowajcą może być przetwarzanie żywności, kiedy Departament kadłubów. A ponieważ w jest większą część tłuszczu i jest również enzymu lipazy, która rozkłada tłuszcz, tłuszcz może jełczeją. Do tej pory takie produkty mogą być tłuszcz zawarty w nim jest już uszkodzony, który następnie ma toksyczny wpływ na organizm. Jedzenie powinno być co najświeższych. Oglądaj etykiety, w tym przypadku opłaca się podwójnie. Byłoby szkoda, aby stracić to źródło substancji odżywczych, bo inaczej to brązowy ryż bardzo korzystne.

Zawartość składników pokarmowych zależy od przetwarzania. Ryż biały ludzie zużywają najwięcej, ale niestety jest ograniczona Edycja zawartości witamin i składników mineralnych. Choć nawet tutaj pozostanie niektóre mikroelementy, ale w znacznie mniejszych stężeniach niż potrzebujemy. Być może najmniej połączenie lub wdrażania takich strat, które zostaną zastąpione. Wartości energetycznej, składników odżywczych za 100 g ryżu – biały 350 kcal, białka 8,5 g, 0,5 g tłuszczu, węglowodany 76 g, 2 g błonnika, 320 kcal, białka, 7,5 g 1,5 g tłuszczu, 76 g węglowodanów, błonnika 8 g. Dodatkowo, istnieje cały szereg witamin i minerałów, magnezu, wapnia, żelaza, fosforu, witamin z grupy B, witaminy E, potasu, chrom, niełuskanego i oczywiście, więcej z nich. Z listy można zobaczyć, dlaczego jest to część żywności menu z Azji do Ameryki. Jako stosunkowo taniego źródła żywności dla nas może przynieść cenne substancje, które mogą być używane do kształtowania.